佛系写文│撒土随缘│混乱邪恶阵营│在各个墙头暗中观察的杂食党│Disclaimer:他们一个都不属于我,我只拥有OOC

Why Don't You Love Me - Tom Hiddleston and the Saddle Spring Boys

Well why don't you love me like you used to do
你还和从前一样爱我吗


How come you treat me like a worn out shoe

你怎么能像对待双破鞋一样对待我

My hair's still curly and my eyes are still blue

 

我的头发还是卷的,我的眼睛也还是蓝的

Why don't you love me like you used to do

你怎么就不像从前一样爱我了呢

Ain't had no lovin like a huggin and a kissin in a long long while
我很久没有感受到爱啊拥抱啊亲吻啊


We don't get nearer or further or closer than a country mile

我们就这么不上不下,不尴不尬

Why don't you spark me like you used to do
为什么你不像以前那样鼓励我呢


And say sweet nothin's like you used to coo
也不像以前对我说甜言蜜语了


I'm the same old trouble that you've always been through
我一直是你的老麻烦


………………

How come you find so many faults with me
你为什么老是鸡蛋里挑骨头


Somebody's changed so let me give you a clue
有人变了让我来给你点线索


………………

What makes you treat me like a piece of clay

你怎么能像对黏土块一样随便对我

My hair's still curly and my eyes are still blue

 

我的头发还是卷的,我的眼睛也还是蓝的

Why don't you love me like you used to do

你怎么就不像从前一样爱我了呢



hhhhhh天啊这首歌!简直是甜饼之光!(还是nili抖森老师献唱的

文思泉涌,灵感迸射,火星四溅

评论
热度 ( 24 )

© 今天也想吃抹茶冰激凌 | Powered by LOFTER